BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Aukščiausio lygio turizmo specialistų mokymai Lietuvoje: ar Baltijos regiono turizmas pasirengęs priimti skaitmeninės eros iššūkius?

Data

2014 11 18

Įvertinimas
0
veiklaiStock_000011813847Small.jpg

Ūkio ministerija kartu su Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacija (JTPTO) š. m. lapkričio 18–19 d. Druskininkuose organizuoja aukščiausio lygio elektroninės rinkodaros turizmo specialistų mokymus „Baltijos jūros regiono turizmo ateitis dinamiškoje skaitmeninėje aplinkoje“. Tai pirmi tokio lygio mokymai, skirti Baltijos jūros regionui.

Šiuolaikinis keliautojas yra hiperaktyvus pasaulinio tinklo vartotojas: prie vieno ar iš karto kelių iš keturių ekranų (televizoriaus, kompiuterio, išmaniojo telefono ir planšetinio kompiuterio) jis dažnai būna 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę, yra itin aktyvus socialiniuose tinkluose. Dėl to keičiasi ir jo kaip vartotojo elgsena. Net 85 proc. žmonių savo keliones planuoja internetu. Lemiamu veiksniu renkantis kelionę vis dažniau jiems tampa kitų vartotojų atsiliepimai. 91 proc. išmaniųjų telefonų savininkų ir 79 proc. turinčiųjų kompiuterius naršo socialiniuose tinkluose. Naudodamiesi mobiliaisiais telefonais į kelionių puslapius užsuka 72 proc. daugiau vartotojų.

„Tai, kaip sparti interneto plėtra ir naujausios technologijos pakeitė turizmo sektorių, yra beprecedentis atvejis. Jis ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kuria iššūkius visoms nacionalinėms turizmo krypčių rinkodaros organizacijoms. Informacija internete ir socialiniuose tinkluose tampa svarbiausiu veiksniu, lemiančiu keliautojų apsisprendimą, todėl siekdami efektyvumo ir norėdami išlikti konkurencingi technologijų valdomoje rinkoje, į tai privalo tinkamai atsižvelgti turizmo elektroninės rinkodaros strategai“, – atkreipia dėmesį JTPTO generalinis sekretorius Talebas Rifai.

Remiantis aktualiomis turizmo rinkų įžvalgomis ir ypač atsižvelgiant į specifinius Lietuvos ir Baltijos regiono turizmo poreikius ir iššūkius, aukščiausio lygio mokymuose bus akcentuojami strateginio rinkodaros planavimo metodai, alternatyvūs rinkodaros būdai, elektroninės rinkodaros kriterijai, sėkmės veiksniai ir geriausios praktikos pavyzdžiai.

Renginyje dalyvaus apie pusantro šimto turizmo sektoriaus atstovų iš Lietuvos, Vokietijos, Švedijos, Estijos, Latvijos, Rusijos, kitų šalių. Mokymai skirti turizmo sektoriaus atstovams iš savivaldybių, nevyriausybinių organizacijų, turizmo informacijos centrų, turizmo verslo ir akademinės visuomenės.

Įžvalgomis apie stipriai besikeičiančią skaitmeninės aplinkos įtaką turizmui dalysis JTPTO ir Europos kelionių komisijos vadovo „Turizmo krypčių elektroninė rinkodara 2013“ autoriai Jonas Munro ir Christianas Maureris.

Tarptautinės turizmo informacinių technologijų federacijos (IFITT) narys ir Iniciatyvos „Turizmas 2020“ organizacinio komiteto atstovas profesorius C. Maureris atkreips dėmesį į tai, kaip viešuosius ryšius pakeitė socialiniai tinklai, kaip pasiekti savo tikslines auditorijas, kas yra mobiliųjų telefonų turizmas ir kaip reklamuoti šalį mobiliuosiuose įrenginiuose. J. Munro, turizmo krypčių elektroninės rinkodaros konsultantas ir „Visit Wales“ skaitmeninės rinkodaros vadovas, pristatys e. rinkodaros kanalus, pagrindines priemones ir duomenų analizavimo ir elektroninės rinkodaros vertinimo būdus.

Daugiau informacijos apie renginį adresu http://www.ukmin.lt/web/lt/turizmas/tur_renginiai/auksciausiojo_lygio_turizmo_specialistu_mokymai_.