BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Išrinkti nauji Registrų centro valdybos nariai

Data

2022 03 25

Įvertinimas
1
rc_logo.jpg

Pagrindinius nacionalinės reikšmės registrus ir informacines sistemas tvarkančios valstybės įmonės Registrų centro valdyboje – 5 nauji nepriklausomi nariai, taip pat paskirta darbuotojų atstovė.

Po kandidatų atrankos naujai ketverių metų kadencijai nepriklausomais Registrų centro valdybos nariais ekonomikos ir inovacijų ministrės Aušrinės Armonaitės įsakymu patvirtinti AB „Toksika“ ir AB Giraitės ginkluotės gamyklos nepriklausomas valdybos narys Dangirutis Janušas, kelionių organizatoriaus „Baltic Clipper“ generalinis direktorius Egidijus Vaišvilas, bendrovės „FSQUARE“ operacijų vadovas ir valdybos pirmininkas Laurynas Pacenka, telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ klientų aptarnavimo vadovas Nerijus Šeputis ir UAB „Vilniaus vandenys“ Teisės skyriaus vadovė Redvita Četkauskienė. Darbuotojų atstove valdyboje Registrų centro siūlymu paskirta įmonės Turto informacinių sistemų (IS) skyriaus vadovė Ieva Bacytė.

„Tai tikri savo srities profesionalai, kurių žinios ir patirtis itin svarbūs siekiant efektyviai tvarkyti valstybės informacinius išteklius. Tikiu, kad analitiškai mąstantys naujieji valdybos nariai padės bendrovei siekti strateginių tikslų – sklandžios  elektroninių paslaugų plėtros ir kuo platesnio duomenų atvėrimo“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė A. Armonaitė. 

Kandidatų atranka buvo atliekama į valdybos narių, kurie turi kompetencijų strateginio valdymo ir valdysenos, finansų valdymo, informacinių technologijų, klientų aptarnavimo ir teisės srityse, vietas.

„Džiaugiamės ypač stipria Registrų centro valdybos nepriklausomų narių sudėtimi ir tikime, kad ilgametę patirtį įvairiose srityse turintys valdybos nariai padės spręsti strateginius Registrų centro valdymo klausimus ir pasirengti Registrų centro juridinio statuso pakeitimui“, – sako ekonomikos ir inovacijų viceministrė Eglė Markevičiūtė.

Atranka vyko pagal naują Vyriausybės patvirtintą tvarką, nustatančią, kad valstybės valdomų įmonių stebėtojų tarybas ar valdybas turi sudaryti ne mažiau kaip pusė nepriklausomų narių. Jais negali būti politinio pasitikėjimo valstybės tarnautojai, taip pat asmenys, kurių veikla susijusi su tos srities, kurioje veikia įmonė, politikos formavimu.

Registrų centro valdybą sudaro 7 nariai, likusį valdybos narį artimiausiu metu deleguos Ekonomikos ir inovacijų ministerija.

Registrų centras tvarko esminius valstybės informacinius išteklius – pagrindinius valstybės registrus, valstybės informacines sistemas. Juose kaupiami valstybei svarbūs duomenys, kurių pagrindu kuriamos ir teikiamos elektroninės paslaugos.