Ūkio ministras E. Gustas: „Paslaugų centrų plėtra – Lietuvos darbuotojų profesionalumo įvertinimas“
Data
2015 12 10
Įvertinimas

Šiandien atidarytame „Danske Bank“ grupės paslaugų centre ūkio ministras Evaldas Gustas pabrėžė, kad įmonės plėtra šalyje rodo didėjantį akcininkų tikėjimą Lietuvos darbuotojų kompetencija ir profesionalumu ir tai svarbus įvertinimas siekiant pritraukti į šalį investicijų.
„Kartu su banko filialu ir paslaugų centrais Lietuvoje „Danske Bank“ šiuo metu yra sukūrusi daugiau kaip 1,3 tūkst. darbo vietų ir yra viena greičiausiai augančių organizacijų Lietuvoje“, – per paslaugų centro atidarymą kalbėjo E. Gustas.
Ūkio ministras palinkėjo naujajam „Danske Bank“ paslaugų centrui sėkmingai ugdyti aukštą specialistų kvalifikaciją, profesionaliai įgyvendinti klientų poreikius ir įnešti savo indėlį, stiprinant šalies paslaugų sektorių ir visą šalies ekonomiką.
„Danske Bank“ Lietuvoje yra sukūrusi du paslaugų centrus. Grupės administravimo paslaugų centras veiklą pradėjo 2012 m. Šiuo metu grupės paslaugų centras jau yra įdarbinęs daugiau kaip 670 specialistų, jam perduodama vis daugiau tarptautinių banko funkcijų: kasdieninės privačių ir verslo klientų, paskolų ir mokėjimų, finansų valdymo ir kt.
Šių metų pradžioje savo veiklą Lietuvoje oficialiai pradėjęs „Danske Bank“ IT paslaugų centras iki šiol jau įdarbino daugiau kaip 330 specialistų. Persikėlęs į naują 600 darbo vietų turintį pastatą, centras ir toliau planuoja aktyviai plėstis.
VšĮ „Investuok Lietuvoje“ duomenimis, šių metų pabaigoje šalyje veikiantys paslaugų centrai darbina jau arti 13 tūkst. darbuotojų (beveik 1 proc. visų darbuotojų) ir sukuria 260 mln. EUR pridėtinės vertės, o tai sudaro 0,75 proc. viso šalies BVP.