INFORMACINIS SEMINARAS - PRIEŽIŪROS INSTITUCIJŲ VEIKLOS VERTINIMAS. VERSLO GRĮŽTAMASIS RYŠYS
Maloniai kviečiame 2022 m. balandžio 22 d. (penktadienį) 11.00-12:00 val. dalyvauti Ekonomikos ir inovacijų ministerijos organizuojamame informaciniame seminare „Priežiūros institucijų veiklos vertinimas. Verslo grįžtamasis ryšys“. Renginyje laukiami priežiūros institucijų vadovai ir specialistai, norintys susipažinti su kasmetinės verslo apklausos rezultatais ir sudalyvauti grįžtamojo ryšio įrankio, kuriuo galės naudotis priežiūros institucijos, vertindamos patikrinimų kokybę, pristatyme.
SEMINARO DARBOTVARKĖ
1. |
Ekonomikos ir inovacijų ministrės A. Armonaitės sveikinimo žodis |
11.00-11.10 |
2. |
Ūkio subjektų 2021 m. apklausos dėl priežiūros institucijų veiklos vertinimo rezultatų pristatymas |
11.10-11.30 |
3. |
Priežiūros institucijų atliekamų patikrinimų vertinimo apklausos. PIPA įrankio pristatymas |
11.30-12.00 |
4. |
Klausimai-atsakymai |
~ 10 min. |
Ūkio subjektų 2021 m. apklausos dėl priežiūros institucijų veiklos vertinimo rezultatų pristatymas
Priežiūros institucijų atliekamų patikrinimų vertinimo apklausos. PIPA įrankio pristatymas
ARCHYVAS:
2021 m. gruodžio 10 d. įvyko Ekonomikos ir inovacijų ministerijos organizuotas renginys - diskusija ,,Teisinga komunikacija su verslu - kaip galime padėti verslui". Renginio Programa
Ekonomikos ir inovacijų ministerija, po Švieslentės tyrimo, pastarąjį pusmetį daug dėmesio skyrė priežiūros institucijų konsultavimui, teiktų veiklos tobulinimo rekomendacijų aptarimui. Diskusijose su priežiūros specialistais išryškėjo aktuali problema, kaip tinkamai visuomenei, verslo atstovams pristatyti instituciją: jos misiją, vykdomą veiklą, kokių tikslų ir srities pokyčių siekia. Vis dažniau girdimos ir verslo bendruomenės pastabos dėl trūkstamos informacijos apie verslui taikomus reikalavimus, reguliavimo naujus pokyčius, dažnu atveju informacijos turinys neaiškus ir sunkiai surandamas. Opi problema išlieka konsultavimo kokybė, paslaugų prieinamumas, netinkamai pasirinktas komunikavimo tonas, bendradarbiavimo ir pagalbos stoka, paviršutiniškai atliekamas verslo grįžtamojo ryšio vertinimas. Ne mažą dalį šių problemų galima būtų spręsti skyrus žinių, resursų ir pasirinkus tinkamas į klientą, vartotoją orientuotas komunikavimo priemones.
Tuo tikslu suorganizavome seminarą – diskusiją, kur gerąja savo komunikacijos veiklos praktika, patirtimis pasidalino tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus atstovai, taip pat svečiai iš Didžiosios Britanijos Produktų saugos ir standartų biuro. Seminare dalyvavo visų priežiūros insitucijų atstovai, viso 287 dalyviai: priežiūros institucijų vadovai, priežiūros ir komunikacijos sričių specialistai.
Pranešėjai:
- Marius Stasiukaitis, ,,Investuok Lietuvoje", Projektų valdymo departamento Analitikų grupės vadovas - ,,Verslo aptarnavimo iššūkiai viešojo sektoriaus institucijose“, verslo aptarnavimo standartas (pavyzdinis dokumentas).
- Aidas Kuolas, Ekonomikos ir inovacijų ministerija, Verslo priežiūros politikos skyriaus vedėjas - ,,Ne vien komunikacija, o priežiūros komunikacija“, Verslo naujokų priežiūros ypatumai (rekomendacijos)
- Edita Janušienė, Valstybinė mokesčių inspekcijos viršininkė - ,,Išmok rašyti paprastai ir aiškiai“
- Birutė Eimontaitė, AB ,,Telia Lietuva“ komunikacijos vadovė - ,,Komunikacija klientams: kalbėti ar kalbėtis?“
- Sarah Smith, Didžiosios Britanijos Produktų saugos ir standartų biuras - ,,Regulator accountability to businesses – experiences from the UK (eng.)" Pranešimas lietuvių kalba
Dėkojame aktyviai dalyvavusiems, stebėjusiems renginį ir kviečiame pasidalinti atsiliepimais, pasiūlymais, kurie bus vertingi ruošiantis sekantiems gerosios praktikos pristatymo susitikimams.
Seminaro vertinimo anketa.
Jei kiltų papildomų klausimų, prašom susisiekti el. paštu [email protected]