BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis.


Eksporto strategija


Esminiai siektini Lietuvos eksporto politikos tikslai:

  • Skatinti lietuviškos kilmės prekių ir paslaugų konkurencingumą užsienio rinkose

  • Išlaikyti esamas prekybines pozicijas, siekti sėkmingo lietuviškų įmonių įėjimo į naujas, ypač trečiųjų valstybių, rinkas

  • Skatinti aukštos pridėtinės vertės prekių ir paslaugų eksporto plėtrą
     

Priemonės:

  • Aukštos kokybės ekspertinės konsultacijos eksportuojančioms ir eksporto galimybėmis besidominančioms įmonėms

  • Specialių mokymų organizavimas

  • Įmonių kooperacijos ir klasterizacijos programos

  • Ekonominė diplomatija (valstybės pareigūnų susitikimai su užsienio valstybių verslo ir valdžios atstovais)

  • Paramos įmonių rinkodarai ir organizacinėms inovacijoms diegti skyrimas
  • Tarptautinių misijų, verslo forumų ir parodų rengimas
  • Specializuotos paslaugų teikimas (standartizavimo, licencijavimo, sertifikavimo, prekių ženklinimo ir t.t)

 

Projektas „Tarptautiškumas LT“ – didina MVĮ lietuviškos kilmės prekių ir paslaugų perspektyvinių sektorių eksportą.
Projekto metu išgryninti prioritetiniai sektoriai: 3 tradicinės ekonomikos sektoriai (baldai, maistas ir gėrimai bei inžinerinė pramonė) ir 3 aukštųjų technologijų sektoriai (biotechnologijos, medicinos prietaisai ir moksliniai instrumentai bei IT paslaugos).
Tikslas – 6 perspektyvinių sektorių eksporto augimas 2022 metų pabaigoje turėtų būti 8 arba daugiau procentų didesnis nei bendras šalies eksporto augimas.

VšĮ „Versli Lietuva“ 2020 metų pradžioje drauge su partneriais parengė šešių Lietuvos prioritetinių sektorių eksporto strategijų projektus 10-ties metų laikotarpiui. Strategijų projektai yra pateikiamos konkrečių rinkų analizės, tendencijos, kokios prekės ar paslaugos yra perspektyvios, komunikacijos strategijos bei kita naudinga informacija.

2021–2030 m. nacionalinis pažangos planas

Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programa ir jos nuostatų įgyvendinimo planas

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-02-17