Eksporto strategija
Esminiai siektini Lietuvos eksporto politikos tikslai:
Skatinti lietuviškos kilmės prekių ir paslaugų konkurencingumą užsienio rinkose
Išlaikyti esamas prekybines pozicijas, siekti sėkmingo lietuviškų įmonių įėjimo į naujas, ypač trečiųjų valstybių, rinkas
Skatinti aukštos pridėtinės vertės prekių ir paslaugų eksporto plėtrą
Priemonės:
Aukštos kokybės ekspertinės konsultacijos eksportuojančioms ir eksporto galimybėmis besidominančioms įmonėms
Specialių mokymų organizavimas
Įmonių kooperacijos ir klasterizacijos programos
Ekonominė diplomatija (valstybės pareigūnų susitikimai su užsienio valstybių verslo ir valdžios atstovais)
- Paramos įmonių rinkodarai ir organizacinėms inovacijoms diegti skyrimas
- Tarptautinių misijų, verslo forumų ir parodų rengimas
- Specializuotos paslaugų teikimas (standartizavimo, licencijavimo, sertifikavimo, prekių ženklinimo ir t.t)
2020 metų pradžioje buvo parengti šešių Lietuvos prioritetinių sektorių eksporto strategijų projektai 10-ties metų laikotarpiui.
2021–2030 m. nacionalinis pažangos planas
Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programa ir jos nuostatų įgyvendinimo planas